• Συμβουλή Ευτυχίας 5: Φέρσου όπως θα ήθελες να νιώσεις


    Σκέψεις, συναισθήματα και συμπεριφορά είναι αλληλένδετα. Όταν αισθανόμαστε χαρούμενοι, κάνουμε θετικές σκέψεις και προβαίνουμε σε συμπεριφορές που ενισχύουν την διάθεση μας (βγαίνουμε με φίλους, απολαμβάνουμε μια ταινία, γυμναζόμαστε, αφοσιωνόμαστε στα χόμπι μας κ.ο.κ). Όταν αντίθετα "δεν έχουμε όρεξη", καθόμαστε σπίτι, βλέπουμε στην τηλεόραση επαναλήψεις από σίριαλ που δεν μας αρέσουν, χαζεύουμε στο internet και οι σκέψεις μας τείνουν να είναι απαισιόδοξες ή μοιρολατρικές. 
    Μια τεχνική που βοηθάει συχνά να αλλάξουμε διάθεση είναι να συμπεριφερθούμε όπως θα θέλαμε να νιώσουμε. Αν βαριέσαι και αυτό σε φθείρει ψυχολογικά δοκίμασε να κάνεις τα πράγματα που θα έκανες αν δεν βαριόσουν. Βάλε τα ρούχα που σου αρέσουν, τηλεφώνησε σε δυο φίλους και κανόνισε μια έξοδο για παράδειγμα. Αν έχεις μελαγχολική διάθεση και θέλεις να την αλλάξεις, μην περιμένεις να αλλάξει ως δια μαγείας για να κάνεις μετά αυτά που σε ευχαριστούν. Κάνε τα πράγματα που θα έκανες αν ήσουν χαρούμενος. Είναι πολύ πιθανόν η διάθεση σου να ακολουθήσει την συμπεριφορά σου.
    Συμπεριφορές που είναι πιθανόν να βοηθήσουν στην βελτίωση της διάθεσης:
    • Βγες με φίλους
    • Παρακολούθησε μια ταινία που σου αρέσει
    • Περπάτα στη φύση
    • Ασχολήσου με το αγαπημένο σου χόμπι
    • Γυμνάσου
    • Παίξε σαν να ήσουν παιδί
    • Διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο
    • Φρόντισε τον εαυτό σου
    • Ντύσου όμορφα
    • Χαμογέλα συχνά, θα βρεις το λόγο στην πορεία....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου